Bruno Mars - It Will Rain




My lovely dears :) First of all, I have to apologize my abscence and thank you for keep leaving me comments.. I'll promisse from now on, I'll give much more atenttion :)

I'm completely in love with this song! It's just perfect... I don't know if you know but the girl in the video it's portuguese :) Very proud of Vanessa! :)

Kiss *

Minhas queridas e queridos :) Antes de mais, tenho que pedir desculpa pela minha ausência e agradecer terem continuado a deixar comentários... Eu prometo que a partir de agora vos vou dar muito mais atenção :)

Eu estou completamente apaixonada por esta música! É simplesmente perfeita... Eu não sei se vocês sabem mas a miúda que aparece no vídeo é portuguesa :) Muito orgulhosa da Vanessa! :)

Beijinho *

by Carli *

No comments:

Post a Comment

Best viewed on Chrome, Firefox, Opera & Safari browsers. Resolution's 1360 x 768.