Let's Tone it up!!



Hello Dears :)
I'm kind of a person a little addicted to the workout... I go to the gym 3 times a week and sometimes I do at home some exercises, so I'm always looking for new ones.. I love Sarah Fit Channel... She has some great tips and videos, not only about exercise but also about a healthy diet.
Recently I discovered Tone it Up Channel.. Two girls, doing some workout and teaching you some healthy tips... They also have a programme / diet plan that looks have some nice results..
I let you here a workout video that I liked.

Do you like this kind of posts?
Let me know what you think :)


Olá Queridas e Queridos :)
Eu sou o tipo de pessoa um pouco viciada em exercício físico.. Eu vou ao ginásio 3 vezes por semana e por vezes faço alguns exercícios em casa, por isso  estou sempre à procura de novos... Eu adoro o canal da Sarah Fit... Ela tem ótimas dicas e vídeos, não só sobre exercícios mas também sobre dietas saudáveis.
Recentemente descobri canal Tone it Up... Duas raparigas, a fazer alguns exercícios e a ensinar algumas dicas saudáveis... Elas também têm um programa de dieta que parece ter alguns resultados interessantes.
Deixo-vos aqui um video que eu gostei.

Gostam deste tipo de posts?
Digam-me o que acham :) 





by Carli *

No comments:

Post a Comment

Best viewed on Chrome, Firefox, Opera & Safari browsers. Resolution's 1360 x 768.