Adele Covers Vogue’s March 2012







On her voice troubles: “I’ve been singing properly every day since I was about fifteen or sixteen,” she says, “and I have never had any problems with my voice, ever. I’ve had a sore throat here and there, had a cold and sung through it, but that day it just went while I was onstage in Paris during a radio show. It was literally like someone had pulled a curtain over it.”

Sobre os seus problemas de voz: "Eu tenho vindo a cantar adequadamente todos os dias desde os meus quinze ou dezasseis anos", disse ela, "e eu nunca tinha tido problemas com a minha voz, nunca". Eu ia tendo uma dor de garganta de vez em quando, tinha uma constipação e cantava durante isso, mas naquele dia acontece enquanto eu esta no palco em Paris durante um programa de rádio. Foi, literalmente, como se alguém tivesse puxado a cortina."


On the future: “I’m in it for the long run,” she says. “I don’t want to be disposable. You’re only as good as your next record.”

Sobre o futuro: "Eu estou aqui para ficar", disse ela. "Eu não quero ser descartável. Tu és reconhecido pelo que fazes no próximo disco."


Of being in the public eye: “I hate the red carpet. I don’t feel insecure, I just feel like, Oh, I don’t want to do this. I literally get a stomach cramp. At the VMA’s last year I felt really out of my comfort zone because there were so many superstars there. But that’s been the case from day one. I never feel like, Oh, yeah, I should be here.”

Sobre estar sobre os olhos do público: "Eu detesto o tapete vermelho. Eu não me sinto insegura, simplesmente me sinto, Oh, eu não quero isto. É como se tivesse uma dor de barriga. Nos VMA's no ano passado eu senti-me mesmo fora da minha zona de conforto porque havia muitas estrelas lá. Mas foi assim desde o primeiro dia. eu nunca senti, Oh, yeah, eu devia estar lá."










































What can I say? I love her voice and I love what she said once "I don't want to be on the cover of Playboy or Vogue. I want to be on the cover of Rolling Stone or Q. I'm not a trend-setter... I'm a singer... I'd rather weigh a ton and make an amazing album then look like Nicole Richie and do a shit album. My aim in life is never to be skinny."

O que posso eu dizer? Eu adoro a voz dela e o que ela disse uma vez "Eu não quer estar na capa da Playboy ou da Vogue. Eu quero estar na capa da Rolling Stone ou da Q. Eu não sou uma criadora de tendências... Eu sou uma cantora... Eu preferia pesar uma tonelada e fazer um albúm espetacular do que ser como a Nicole Richie e fazer um albúm mau. O meu objectivo de vida é nunca ser magra."




Xoxo, Carli *

No comments:

Post a Comment

Best viewed on Chrome, Firefox, Opera & Safari browsers. Resolution's 1360 x 768.