Today's Outfit: My new Blazer


Yesterday, I bought this blazer in Stradivarius... It only costs 29,95€ and I thought it was a very good deal... It has already caught my eyes but I wasn't very sure if it would be or not a good deal and my sister persuaded me not to buy it...Well, but yesterday I couldn't resisted!! And I'm very happy!! :) Since today I wasn't in a very classy mood, and inspired by other bloggers, I decided to try it with my All-Star Converse!! I love it.... It's a very casual outfit but it has a different touch due to the blazer... What do you think? Do you wear this outfit? Tell me your opinion :)

Ontem, eu comprei este blazer na Stradivarius... Só me custou 29,95€ e eu acho que foi uma óptima compra... Eu já me tinha posto a olhar para ele, mas não tinha bem a certeza se seria ou não uma boa compra e a minha irmã persuadiu-me a não comprá-lo... Bem, mas ontem eu não consegui resistir!! E eu estou mesmo contente!! :) Como hoje eu não estava com vontade de usar um look muito clássico, e inspirada por outras bloggers, eu decidi experimentá-lo com as All-Star Converse!! Adorei... É muito casual e tem um toque diferente devido ao blazer... O que é que acharam? Usariam este outfit? Digam-me a vossa opinião :)

by Carli *

No comments:

Post a Comment

Best viewed on Chrome, Firefox, Opera & Safari browsers. Resolution's 1360 x 768.