One pair of Shorts: 2 Outfits



On the last Friday, I have to go to work at the mornig, so I needed an outfit more classic... It was very hot, so I decided to wear Zara shorts from the last summer and I matched them with some nude details, like a top from Massimo Dutti and an oxford Shoes.... I put a necklace and a pastel bag, with a belt and I was ready to work... After lunch time, I went to School to study and, as I don't like to wear classy outfits at the university, I dedided to change a little bit my outfit... So I take off the classy clothes and put others more casual... I decided to wear a t-shirt from HM with a different belt and I put my all-star converse to complete the look! I also change may bag, for an one more simple :) 
I love both combinations... But, I prefer the casual one... What about you? :) *


Na passada Sexta-feira, eu tive que ir trabalhar de manhã, por isso eu precisava de uma roupa mais clássica.. Estava muito calor, por isso eu decidi usar uns calções da Zara da colecção passada e combinar com alguns detalhes pastel, como um topo da Massimo Dutti e uns Oxford Shoes... Pus um colar e uma mala pastel, com um cinto e estava pronta para trabalhar... Depois do almoço, eu fui para a faculdade estudar e, como eu não gosto de estar muito "pipi" na faculdade, um fui mudar de roupa... Assim, eu tirei as roupas clássicas e pus umas mais práticas...Decidi usar uma t-shirt da HM com um cinto diferente e pus as minhas all-star converse cor de rosa para completar o look! Também troquei de mala, para uma mais simples :)
Eu gosto das duas combinações.... Mas prefiro a mais casual... E vocês? :) *


by Carli *

No comments:

Post a Comment

Best viewed on Chrome, Firefox, Opera & Safari browsers. Resolution's 1360 x 768.